Avaa valikko Valikko
Kassalle Kassalle
www.raumanakku.fi/palautusohjeet

Palautusohjeet

Palautusoikeus ja reklamaatiot | Rauman Akku

Palautusoikeus ja reklamaatiot

Rauman Akun verkkokaupassa asiointi on turvallista. Tältä sivulta löydät ohjeet tilauksen peruuttamiseen, tuotteen palauttamiseen sekä reklamaatio- ja takuukäytäntöihin.

Palautusoikeus

Kuluttajalla on kuluttajasuojalain 15§:n mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Palautustoiminta

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, voit tehdä sen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen verkkokauppa@raumanakku.fi tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 02 555 211 (arkisin klo 8–16).

Peruuttamisilmoituksessa tulee mainita tilausnumero ja palautettava tuote. Tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.

  • Lähetä paketti Postilla: käytä palautusnumeroamme 634339 – palautus on tällöin maksuton.
  • Palautus käsitellään mahdollisimman nopeasti sen saavuttua meille.
  • Toimitusmaksuja ei hyvitetä verkkokauppapalautuksissa – hyvitämme vain tuotteen hinnan.
  • Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu kuljetuksessa.

Hygieniatuotteet ovat henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja, eikä niitä voi palauttaa.

Jos olet epävarma, kuinka toimia palautuksen kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme.

Reklamaatio ja takuu

Rauman Akku Oy:n toimittamissa tuotteissa on valmistajan antama takuu, pääsääntöisesti vuoden mittainen. Paketin mukana saamasi lähete toimii takuutodistuksena.

Reklamaatio- ja takuuasioiden nopeuttamiseksi ota ensin yhteys reklamaatiokäsittelijäämme puhelimitse 02 555 211 tai sähköpostitse verkkokauppa@raumanakku.fi. Näin saat tarkat ohjeet toimintaan. Takuuasioissa pyrimme ensisijaisesti korjaamaan tuotteen; jos se ei ole mahdollista, tarjoamme uuden tuotteen tai maksun palautuksen. Käsittelemme reklamaatiot yleensä viikon sisällä. Tuotteen lähetys tapahtuu samoin kuin palautuksissa.

Noutamaton tuote

Paketin noutamatta jättäminen tai sen vastaanottamisesta kieltäytyminen ei vastaa palauttamista. Jos asiakas ei nouda pakettiaan eikä ilmoita siitä asiakaspalveluumme, veloitamme toimituskulut. Tilaamalla asiakas hyväksyy nämä ehdot.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Aukioloajat: Ma–Pe klo 8–16
Ota yhteyttä »
Ale

Back to top